17/01/07
Hygerta Sako, miss albania 1995

Që prej momentit kur bukuroshja durrsake do të merrte kurorën e më të bukurës së Shqipërisë në vitin 1996, atë do ta shihnim gjithnjë e më shpesh në ekranet televizive. Pas shpalljes "Miss Albania" është njëra nga drejtueset e tri festivaleve të dimrit radhazi: Më 1997, më 1998 dhe më 1999. Dy vitet e para drejton edhe dy festivalet e pranverës. Prezanton në "Miss Shqipëria 2000" dhe në "Miss Shqipëria 2002", CV-ja e saj si prezantuese vazhdon me "Netët e Klipit Shqiptar 2001", prapë më 2004, në "Miss dhe Mister Kosova 2002", në emisionet "Sport and Shou", "Kolazh", "Zoom". Që në momentin e parë të përballjes me kamerën, si prezantuese ajo shfaqi lirshmëri e mungesë ndrojtjeje çka do t'i ndihmonte të ecte në rrugën që i ndihmoi për të shtruar kurora. Tashmë, ajo është mama dhe drejtuese e një sipërmarrjeje private siç është një dyqan me fustane nusërie, por kjo s'do të thotë se ka vendosur t'i largohet ekranit përgjithnjë.

Etichette: ,

 
Postuar ngaAurel Mucaj at 09:38 | Permalink |


1 Comments: